komputri, laptopi, gabrovo,cena,serviz, vtorа upotreba, лаптопи, компютри, цена,сервиз,габрово

MDMT.BG: Начало » Продукти
Оцени тази статия
(1 глас)

Компактен мобилен касов апарат с КЛЕН, вграден ДТ с вътрешна антена и СИМ карта за дистанционна връзка със сървера на НАП, система за лесно зареждане на хартия, предназначен за регистриране на извършените продажби на билети за автобусен  превоз, както и допълнителни продажбиприсъщи на обикновенни търговски обекти. Малките физически размери, батерийността и възможността за работа с автомобилно захранване, го правят подходящ за работа изключително в мобилни търговски обекти. Съобразен с последните законови изисквания на Наредба-18 и Закона за автомобилните превози.

ТЕХНИЧЕСКИ ХАРАКТЕРИСТИКИ

фискална памет размер 2000 дневни записа
КЛЕН SD карта за съхранение на  информация за до 1 000 000 отпечатани бона, с възможност за четене по различни критерии
Данъчен Терминал вграден ДТ за дистанционна връзка с НАП.
часовник/календар Поне 90 дни без захранване
операторски дисплей

2 реда по 16 символи LCD;височина:8мм

клиентски дисплей 16 символи LCD; височина: 8мм
клавиатура 28 клавиша - мембранна
принтер Easy Load Line Thermal
скорост 60 mm/s
символи на ред
38 символа
интерфейси за връзка с PC USB / RS232 serial port, опция: Bluetooth serial port
захранващо напрежение

Захранващ адаптер 220V/9,6V 2,75A - опция
Автомобилно захранване 12-24V 2A - опция
Акумулаторна батерия Li-Ion 7.4V/ 2000mAh
Заряден адаптер 220V/9,6V 0,51

размери и тегло
103 x 210 x 60 mm , 0,500 kg
консумативи термохартия 57мм; макс.диаметър 40 мм

ФУНКЦИОНАЛНИ ХАРАКТЕРИСТИКИ

данъчни групи


до 8
записи във ФП 2000 за дневни отчети + 270 специални събития
Оператори До 20 с програмируемо име и парола

Плащания

едно основно (В БРОЙ), 3 допълнителни с програмируемо име /10 символа/ и 1 валутно с програмируеми име и курс към основното, изчисляване на ресто в избран вид плащане
Департаменти 40 с програмируеми име, цена, данъчна група
Артикули 500 с програмируеми име, цена, параметри
АВТОБУСНИ ЛИНИИ до 25 или 100 (опция) автобусни линии, всяка с по 50 автобусни спирки, с по 50 разписания и 8 типа билети
Автобусни билети 8 типа за всяка линия с програмируеми име, индивидуална цена за всяка комбинация между спирките и параметри, конфигуриращи работата в режим продажби

 

Касови бонове

билет за пътуване, багажни разписки, дубликати, служебно въведени/изведени суми, продажби на стоки и услуги чрез артикули и департаменти, дневни и периодични отчети

 

Работа с приложни програми

FPUser2011 и RegFU за програмиране на касата

Работа с програма ФУБУС за конфигуриране, програмиране на линии с вътрешни маршрути, разписания и видове билети.

Работа с други програми по протокол на TREMOL

Отчитане на КЛЕН с анализ на продажби и събития

Онлайн актуализация на текуща линия и заемане на автобусни места

Работа в режим ФИСКАЛЕН ПРИНТЕР с управление на продажбите

 

Файлове

Презентация за отдалечено отчитане на фискални устройства за автобуси
19 Февруари 2013
otcheti_otdalechen_dostyp.pdf (937 KB)
Download
Примерни линии с различни конфигурации на спирки и билети
6 Февруари 2013
PrimerniLinii.zip (1 KB)
Download
Презентация за конфигуриране и работа за градски пътнически превози
19 Февруари 2013
gradski.pdf (1.42 MB)
Download
Презентация за конфигуриране и работа за междуселищни пътнически превози
19 Февруари 2013
mejduselishtni.pdf (1.74 MB)
Download
Инструкция за експлоатация на касови апарати TREMOL MB-KL / SB-KL
6 Декември 2012
INSTR_TREMOL_SB-KL_MB-KL.pdf (1.43 MB)
Download
Софтуер за конфигуриране на ЕКАФП за продажби на билети за превоз
15 Януари 2013
fubus_setup172.exe (620 KB)
Download
Софтуер за отчитане на ЕКАФП за продажби на билети за превоз
18 Декември 2012
FubusReport.exe (364 KB)
Download
Потребителски софтуер за фискални принтери (изисква .NET Framework 2.0)
18 Юни 2012
Оцени тази статия
(4 гласа)

МДМТ Ви дава възможност сами да контролирате бизнеса си!!

Ние  Ви предлагаме добро и практично решение за монтаж на ФУВАС устройства, при което дисплеят на ФУВАС за визуализиране на електронна касова бележка е защитен от:

- удар, 

- опити за счупване,

- опит за нараняване с остър предмет.

Специфичният монтаж  Ви дава 100 % сигурност. Здравината, качеството и сигурността на работа на Тремол ФУВАС  устройства са ГАРАНТИРАНИ!

Ние НЕ се интересуваме от Вашите ОБОРОТИ и ПЕЧАЛБИ!

Ние не сме ваша конкуренция !

Ние Ви даваме възможност сами да контролирате бизнеса си!

И Ви предлагаме Безплатни Договори за Поддръжка!

Потърсете ни, за да решим Вашите проблеми!

komputrikomputri

Оцени тази статия
(1 глас)
Устройството се състои от три отделни модула:
  • Фискален модул – Пломбиран блок, закрепен в корпуса на апарата, съдържащ всички основни модули на обикновено фискално устройство с КЛЕН и дистанционна връзка с НАП, с изключение на клавиатура, индикация за клиента и печатащо устройство.

  • Контролен изнесен дисплей – външен модул, монтиран върху корпуса на автомата за самообслужване, визуализиращ фискалната касова бележка.

  • Входно-изходен пулт за управление - Представлява специализирано устройство, служещо за програмиране, отпечатване на отчети на фискалната памет и отпечатване на съдържанието на КЛЕН. Притежава вградени индикация, клавиатура и принтер

  • komputri

Технически характеристики:


Фискален модул за вграждане в корпуса на автомата

  • Компактен блок, позволяващ лесен и бърз монтаж към всички видове автомати на самообслужване;

  • Вграден интерфейс за включване към MDB, EXECUTIVE A, BDV, PARALLEL интерфейси със съответния преходен кабел;

  • Вградени интерфейси за връзка с изнесен контролен дисплей, входно-изходен пулт за управление и/или персонален компютър;

  • Фискална памет за 2000 дневни отчета;

  • Вградена MicroSDкарта за реализация на функционалност на КЛЕН (Контролна лента на електронен носител) с обем 2GBили повече;

  • Вграден GSM/GPRSмодул за пренос на данни с външна антена;

  • LEDиндикатор за бързо установяване на състоянието.

Контролен изнесен дисплей

  • Специален дизайн, осигуряващ бърз и лесен монтаж към корпуса на автомата на самообслужване;

  • Захранване и комуникация по един кабел;

  • Възможност за поръчване в два варианта на вградения индикаторен модул:

    • Графичен - LCDFSTN 160х80 dotsсветещ в бяла светлина;

    • Символен – LCDSTN 2x16 charactersсветещ в зелена или синя светлина.

Входно-изходен пулт за управление

  • Базиран върху TREMOLSкасов апарат;

  • EasyLoadпринтерен механизъм, клавиатура 29 клавиша, двуредов дисплей;

  • Вградени Li-Ion акумулатори.

Функционални характеристики:

  • Автоматично разпознаване на комуникационния протокол и генериране на документ за продажба;

  • Автоматично генериране на дневен финансов отчет с нулиране и запис във фискалната памет за всеки работен ден (всеки 24 часа);

  • Разпечатване (трансфер във файл) на съдържанието на КЛЕН за зададен период;

  • Разпечатване (трансфериране във файл) на отчет на фискалната памет за зададен период;

  • Комуникация със сървъра на НАП според изискването на законодателството.

Софтуер и поддръжка

  • Безплатен софтуер за програмиране и отчитане;

  • Възможност за надграждане на функционалност, съгласно специфичните нужди на корпоративните клиенти.

Tremol mini STORE

Публикувана в TREMOL POS
Tremol mini STORE Имаме удоволствието да ви информираме, че на пазара e новата версия на Tremol POS Магазин — Tremol mini STORE. Той предоставя възможност за работа с основните операции:…
Tremol POS Ресторант включва два модула: за продажба (касиерско работно място) и Административен модул, за складово управление и конфигуриране на системата. Модулът за продажба в режим Ресторант предоставя възможност за:…
Оцени тази статия
(0 гласа)

Tremol POS Online включва два модула: Административен модул за складово управление и Online модул, осъществяващ връзката между фискалното устройство и базата данни.

Продажба в режим Online:

  • N на брой касови апарати, на всяко място за продажба, свързани към един компютър, на който се извършва складовото управление;

  • опционално касовите апарати могат да бъдат обурудвани с баркод скенери и везни.

Административният модул се използва за управление на складовата наличност, изграждане на номенклатурите, задаване на права на потребителите, справки, финанси и отчитане на основната документация. Работата с този модул преминава през няколко основни етапа, като се започне от инсталиране и стартиране на програмата, премине през въвеждане данни за фирмата, нейните служители и контрагенти, въвеждане на артикули, доставки, групиране и филтриране на информацията. В него са заложени следните възможности:

Основни настройки на системата

  • Online модул – осъществява се връзка между фискалните устройства и базата с данни, достъпна от Административния модул;

  • глобални настройки – диапазон на фактурата, код на плащане във фискалното устройство за отложено плащане, период за автоматично архивиране на базата данни, както и папката, в която да се запазват съответните файлове, диапазон на клиентските карти, мерни единици и разфасовки на артикули и др.

Управление на количествата

  • заявка – доставка – изписване – брак – инвентаризация.

Финанси

  • проследяване на финансовите резултати, разплащанията, проформа фактура и свързаните с тях справки за вземания от клиенти и задължения по доставчици.

Ценови листи, отстъпки и клиентски карти:

  • ценови листи – ценовите листи могат да бъдат активирани за определен период от време и за определен часови диапазон както за отделни клиенти, така и за POS станции; създаване на времеви график на валидността на ценовите листи за отделните POS станции;
  • клиентски карти;
  • въвеждане на отстъпка за група клиенти.

Входящ дневник по НАССР

  • програмата дава възможност да се води „Дневник за входящ контрол на приетите доставки по НАССP“. НАССР е система, която представлява един ключов момент при решаването на проблемите, свързани с безопасността на храните. Приемането на България в ЕС неминуемо доведе до необходимостта от по строг контрол върху качеството на произвежданите храни. С помощта на воденето на такъв дневник програмата дава възможност за бърз и лесен достъп до по-пълна информация за преработваната, произвежданата или продаваната храна от даден обект.

Производство

  • заявки за производство;
  • производство на артикули с рецепта;
  • въвеждане на партиден номер;
  • възможност за разпечатване на Производствен лист, Разход на материали за производство, Разход на материали за производство по рецепти.

Печат на етикети

  • оформление и печат на данните от артикули.

Работа с фискален принтер

  • отчитане;
  • програмиране;
  • сервиз.

 

Импорт на данни

  • може да се импортира информация от потребителска бaза данни във формат CSV.

komputri

Оцени тази статия
(2 гласа)

Tremol POS Магазин включва два модула: за продажба (касиерско работно място) и Административен модул, за складово управление и конфигуриране на системата.

Модулът за продажба в режим Магазин предоставя възможност за:

  • бърза работа чрез екран чувствителен на допир (Touchscreen);
  • работа с клавиатура и ползване на бързи клавишни комбинации;
  • управление на фискалното устройство за издаване на клиентски бонове;
  • работа с теглови и броеви баркодове;
  • извеждане групи с артикули за бърз избор;
  • възможност за използване на везна за директно получаване на количеството;
  • изготвяне на отчети;
  • търсене на стар бон;
  • смяна на потребителите ( друг касиер, администратор, МОЛ, управител );
  • издаване на фактура директно от фискалния принтер;
  • отложено плащане;
  • директни стойностни и процентни отстъпки и надценки при продажба;
  • служебно въведени и служебно изведени суми;
  • чекмедже;
  • плащане в евро, рестото се изчислява в текущата национална валута;
  • показване на външен клиентски дисплей – ако към фискалното устройство е вързан външен дисплей, показва на него текущата информация;
  • продажба на артикули с рецепта.

Административният модул се използва за управление на складовата наличност, изграждане на номенклатурите, задаване на права на потребителите, справки, финанси и отчитане на основната документация. Работата с този модул преминава през няколко основни етапа, като се започне от инсталиране и стартиране на програмата, премине през въвеждане данни за фирмата, нейните служители и контрагенти, въвеждане на артикули, доставки, групиране и филтриране на информацията. В него са заложени следните възможности:

Основни настройки на системата

  • локални настройки - настройват се устройствата, с които работи POS системата, поредността за отнемане на количествата от складовете при продажба, сканиране за фискални и нефискални устройства свързани към компютъра, за всяка отделна POS станция, за да може той автоматично да ги разпознае и настрой по подходящ начин;
  • глобални настройки – диапазон на фактурата, код на плащане във фискалното устройство за отложено плащане, период за автоматично архивиране на базата данни, както и папката, в която да се запазват съответните файлове, диапазон на клиентските карти, мерни единици и разфасовки на артикули и др.

Управление на количествата

  • заявки за доставки – доставки – изписване – брак – инвентаризация.

Финанси

  • проследяване на финансовите резултати, разплащанията, проформа фактура и свързаните с тях справки за вземания от клиенти и задължения по доставчици.

Ценови листи, отстъпки и клиентски карти:

  • ценови листи – ценовите листи могат да бъдат активирани за определен период от време и за определен часови диапазон както за отделни клиенти, така и за POS станции; създаване на времеви график на валидността на ценовите листи за отделните POS станции;
  • клиентски карти;
  • въвеждане на отстъпка за група клиенти.

Входящ дневник по НАССР

  • програмата дава възможност да се води „Дневник за входящ контрол на приетите доставки по НАССP“. НАССР е система, която представлява един ключов момент при решаването на проблемите, свързани с безопасността на храните. Приемането на България в ЕС неминуемо доведе до необходимостта от по строг контрол върху качеството на произвежданите храни. С помощта на воденето на такъв дневник програмата дава възможност за бърз и лесен достъп до по-пълна информация за преработваната, произвежданата или продаваната храна от даден обект.

Производство

  • заявки за производство;
  • производство на артикули с рецепта;
  • въвеждане на партиден номер;
  • възможност за разпечатване на Производствен лист, Разход на материали за производство, Разход на материали за производство по рецепти;

Сигурност

  • системата позволява дефинирането на потребители, роли и присъединените към тях права;
  • системата използва архивиращите функционалности на SQL Server 2005;
  • възможност за автоматично архивиране на базата данни без да се прекъсва работата с програмата;

Печат на етикети

  • оформление и печат на данните от артикули.

Работа с фискален принтер

  • отчитане;
  • програмиране;
  • сервиз.

Импорт на данни

  • може да се импортира информация от потребителска бaза данни във формат CSV.

MISTRAL HOTEL

Публикувана в Мистрал Хотел
Оцени тази статия
(0 гласа)

СОФТУЕР ЗА ХОТЕЛИ

Мистрал хотел Достъпно и функционално приложение за управление на хотелиерската дейност на различни по големина и вид хотели. Приложението управлява телефонни централи, брави, четци за карти, фискални у-ва, различни видове POS и десктоп принтери и има възможност за връзка със системи за контрол на достъпа. Мистрал хотел управлява и скенер за прочитане на лични карти и автоматично въвеждане на данните в базата. Системата позволява печат на всички видове необходими документи свързани с управлението на дейността като адресни карти, фактури, стокови разписки, различни ордери и др. Връзката между модулите за рецепция и Мистрал ресторант позволяват автоматично прехвърляне на сметки от различните обекти в комплекса към сметката на клиента, както и използването на гъвкава система от отстъпки и различни видове бонус схеми. Както във всички останали модули на програмата и в Мистрал хотел можете да използвате генератора на справки и отчети за да създавате желаните от мениджърите справки и да извършвате анализи на цялостната дейност на вашия комплекс. Мистрал Хотел притежава и автоматичен експорт към счетоводен софтуер.

komputri

Оцени тази статия
(1 глас)

СОФТУЕР ЗА МАГАЗИНИ

Мистрал магазин POS система за работа в магазини и супермаркети. Управлява везни, различни скенери, фискални устройства, дейта колектори и др. специализирани оборудвания. Поддържа отдалечени обекти и централизирано управление на вериги. Най-бързият, надежден и функционален софтуер за магазини на пазара.

Мистрал етикети Мистрал етикети е пълнофункционален продукт за създаване и модифициране на етикети, както и печат на етикети по избрани код/баркод, стокови групи, преоценки или нови стоки. Работи с богат набор от принтери.

Мистрал мобилен склад Решение базирано на платформата Windows mobile, предназначено за опростяване на процесите на доставка, ревизия и продажба на стоки на отдалечени места. Посредством стандартните комуникационни протоколи за обмен на данни се осъществява синхронизация между PDA и персонален компютър с работещ Мистрал, при което се прехвърлят всички операции, извършвани на мобилното устройство. Pазполага с лесен и удобен интерфейс.

Мистрал управление везна Модул за зареждане със стоки на етикетиращи везни на различни производители. Следи състоянието на стоките и при промяна ги предлага за презареждане във везната.

Благодарение на адаптивния си интерфейс Мистрал успява да покрие и най-претенциозните изисквания на свойте потребители. Възможностите за настойка на POS модула са почти неограничени, което позволява клиентите на продукта да създадат свой уникален интерфейс за маркиране, както и да включат всички характерни за съответния бизнес функционалности.

В последно време фирмата ни се специализира в POS решения за измерване на продуктите от сектора за плодове и зеленчуци на касовото работно място. Това спестява доста пари и възможности за възникване на недоразумения с клиентите. Класическият модел с етикетираща везна на самообслужване все повече се избягва в съвременната търговия поради факта, че той не защитава собственика от кражби. В случаите на използване на персонал за измерване на продуктите това води до директни загуби от възнаграждение.

Друга тенденция в търговията с бързооборотни стоки е повишаването на ергономията на касовото работно място. Тъч технологиите помагат да се постигне едно ново ниво на обслуждането, което повишава производителността на касиера – избор на стоки без баркод по снимки, маркиране на тежки или обемни артикули без повдигането от клиента и т.н.

komputrikomputri

Оцени тази статия
(1 глас)

komputri

СОФТУЕР ЗА РЕСТОРАНТИ И ХРАНИТЕЛНИ КОМПЛЕКСИ

Мистрал ресторант Продуктът е пригоден за бързо обслужване на клиенти в заведения за обществено хранене. Поддържа пълна функционалност за работа на обслужващ и управленски персонал, богато разнообразие от справки, както и множество функционалности, типични за работата на ресторантьора - модификатори на рецепти, happy hour, заготовки, разделяне на сметки и др. Мистрал ресторант работи с повечето специализирани устройства на нашия пазар - принтери, фискални устройства, четци за карти, програмируеми клавиатури. Поддържа управление на отдалечени обекти и централизирано управление на вериги.

Мистрал ресторант Touch Screen Може да се ползва само на компютър, на който има лиценз за Мистрал ресотрант. Поддържа бутони за стокови групи и стоки. Възможност за поставяне на картинки върху бутоните. Лесна настройка на интерфейса. Възможност за цветова къстамизация и размери на бутоните според разделителната способност на сътветния екран. Забележка: за работа с Touch screen интерфейса на Мистрал трябва да разполагате и със сензитивен монитор.

Мистрал мобилен ресторант Софтуер за маркиране върху мобилни у-ва PocketPc в ресторантьорски режим. Мистрал MR позволява да се взимат поръчки директно на масата при клиента и в същия момент те да пристигнат в кухнята на съответния принтер.Това многократно увеличава бързината и ефективността на процеса от взимането на поръчката до нейното изпълнение като също така намалява до минимум възможността от субективна грешка.

komputrikomputrikomputri

komputri

Страница 1 от 8

Powered by Olark